10 anys de Microcornellateatre

El passat mes d’octubre vam fer 10 anys com a entitat.

Deu anys d’amor per la cultura, el teatre i la nostra ciutat.

En un acte reivindicatiu ple d’emoció i amor pel que fem, vam presentar l’exposició commemorativa pels deu anys de la nostra entitat, comissariada per Laura Orozco Cees. Un viatge per tot el què hem fet, per tot el què estimem i per totes les persones què han estat, estan i estarán amb nosaltres. Amb l’actuació de Fem impro, el duet d’improvització feminista cornellanenc, els parlaments de la presidenta de l’entitat Montserrat Orozco i de l’alcalde de Cornellà Antonio Balmón i la cirereta final amb Marta Gin i Adrià Carro ( músics cornellanencs) vam passar un vespre per cel.lebrar el nostre aniversari.