V Festival de microteatre de Cornellà de Llobregat “Memorial Francesc Orozco Ruiz”

Durant el cap de setmana del 18 i 19 d’octubre de 2025 s’ha cel.lebrat al cinquena edició del nostre estimat festival de microteatre. Enguany una edició més especial encara . Aquesta edició està emmarcada en els actes què hem fet pel nostre desè aniversari.

Com cada edició del festival, quatre companyies dissabte i quatre companyies diumenge han entrat a concurs, sota la votació del públic, per fer-nos gaudir del microteatre. Enguany dissabte ha actuat Triangle Teatre com a companyia convidada i diumenge ha tancat , com ja és tradició, el festival Improacatomba.

Un cap de setmana plé d’amor per la cultura, el microteatre i les arts escèniques acompanyades pel públic assistent. I també soldiaritat, tots dos dies es van poder fer donacions a Cornellà contra le càncer.

Llarga vida al microteatre i al festival!

Diumenge la compnayia guanyadora va ser ves per on teatre amb “L’ascensor”.

Dissabte la companyia Associación Lumo, va resultar la més votada pel públic amb “Solo”.